nedjelja, 17. ožujka 2013.

Arctic Monleys - "Favourite Worst Nightmare" (2007.)

Top-lista

1. "Brianstorm" - 2:50 - nabrijane gitare, vokal je izobličen i zvuči metalno, sjajna svirka, ali je zvuk na maksimumu na duže staze pomalo dosadan - 5.8.
2. "Teddy Picker" - 2:43 - melodičnija stvar od prve, pa mi je zbog toga i bolja, inače zvuk je i dalje žestok, da se razumijemo - 6.1.
3. "D Is for Dangerous" - 2:16 - fino usklađeno pjevanje, jako dobri prateći vokali, gitare su isto tako dobro dozirane, sasvim solidno - 5.9.
4. "Balaclava" - 2:49 - ovo mi totalno vuče na "Libertines", s te strane ne baš originalno, ali sasvim OK - 5.5.
5. "Fluorescent Adolescent" - 2:57 - vuče na pop, klavijature na nekim dijelovima su mi previše slatkasti - 4.9.
6. "Only Ones Who Know" - 3:02 - lagana balada, kao da je iz 50-tih, zvuči kao šlager - 4.3.
7. "Do Me a Favour" - 3:27 - laganija, opuštenija stvar, gitare su na nekim karipskim riffovima, pred kraj čudno, ne baš muzički motivirano pojačanje ritma - 4.8.
8. "This House Is a Circus" - 3:09 - jedna od boljih stvari, s najviše naglaska na pjevanju i žestoka pratnja na gitarama - 5.6.
9. "If You Were There, Beware" - 4:34 - zasićeni zvuk, gitare su na početku do daske, kasnije prelazi u laganiji, opušteni ritam, osrednje - 5.0
10. "The Bad Thing" - 2:23 - zvuči raštimano, promjene u ritmu mi zvuče isforsirano - 5.2.
11. "Old Yellow Bricks" - 3:11 - fina stvar, sasvim solidni stihovi, jedna od boljih stvari - 5.3.
12. "505" - 4:13 - balada, paše za kraj albuma, solidna svirka, fini ugođaj - 5.4.

Ocjena albuma - 5.32.

Nema komentara:

Objavi komentar